Opleiding en Training

Een belangrijk doel van de VVD-Bestuurdersvereniging is het professionaliseren van bestuurders en politici. In samenwerking met de Haya van Somerenstichting - het opleidingsinstituut van de VVD - wordt een groot aantal trainingen georganiseerd voor het 'politieke bedrijf', zoals mediatraining of discussie- en presentatietechnieken. Ook worden er voor fracties trainingen op maat aangeboden, zoals teambuilding, oppositievoeren, onderhandelen en crisissimulaties.

Namens het bestuur van de VVD-Bestuurdersvereniging is Karima Bouchtaoui (kbouchtaoui@mail.com) contactpersoon voor de opleiding en training van onze leden.

De Haya van Somerenstichting biedt ook trainingen op maat aan. Voor een overzicht van de cursussen en specifieke vragen kunt u mailen naar haya@vvd.nl. Op www.opleidingen.vvd.nl/ vindt u meer informatie.