VBV op bezoek in Brussel!

Op donderdag 30 november jl. organiseerde de VVD-Bestuurdersvereniging een event in Brussel. Vanuit Zwolle en Den Haag reden er bussen met enthousiaste bestuurders om een bezoek te brengen aan het Europees Parlement.

Daar werden ze verwelkomt met een lunch door Malik Azmani, Bart Groothuis en Caroline Nagtegaal. Na de lunch volgden er deelsessies over migratie en strategische autonomie. Minister van Onderwijs Mariëlle Paul sprak over haar portefeuille in relatie tot Brussel. De inhoudelijke sessies werden afgesloten met een ‘Tour d’horizon Europe’ door Ambassadeur/Permanent Vertegenwoordiger van Nederland bij de EU, Robert de Groot.

Hierna werden de bestuurders rondgeleid door de plenaire zaal en werd de dag afgesloten met een borrel op het befaamde Place Luxembourg. Het was een mooie dag wat in het teken stond van inhoud en ontmoeten.