Voorjaarscongres VVD-bestuurdersvereniging

In de ochtend van 11 juni ben je van harte uitgenodigd voor het voorjaarscongres van de VVD-bestuurdersvereniging bij SugarCity in Halfweg. In de middag start het landelijke congres VVD@SugarCity waar we daarna kunnen aansluiten.

Je bent tussen 9:30-10:30u van harte welkom bij eventlocatie SugarCity (SugarCity, Kristalpromenade 2, Halfweg). Om 10:30 uur zal het plenaire programma starten met de ledenvergadering van de VBV.

Later zullen we in deelsessies met elkaar in gesprek gaan over een drietal uiteenlopende  thema’s, te weten:

1. Oekraïne en de gevolgen voor de EU en Nederland - met Caroline Nagtegaal, Malik Azmani en Uri Rosenthal

2. Bestuurlijke vernieuwing - met Arthur van Dijk, Caspar van den Berg en Mark Strolenberg

3. Wonen, werken, bewegen en leven, hoe gaan we hier in de toekomst mee om? - met Thom van Campen, Daniel Koerhuis en Peter de Groot

Om 12:30 uur sluiten we gezamenlijk het VVD-bestuurdersvereniging voorjaarscongres af. Hierna zal het landelijke programma starten en zullen wij hierbij aansluiten met de start van de lunch.

Omdat er op 11 juni veel op het programma staat is het belangrijk om je apart aan te melden voor het VVD-Bestuurdersvereniging voorjaarscongres. Dit kan via MijnVVD. Tijdens het aanmelden kun je een parkeerdagkaart kopen voor €5. Let op: mocht je je nog niet hebben aangemeld voor het landelijke congres VVD@SugarCity in de middag, dan kan je bij deze parkeerkaart dus bij deze aanmelding van het VBV voorjaarscongres nog toevoegen.

Mochten er onduidelijkheden zijn, neem dan gerust contact. Graag tot dan!