Sjoerd Potters

Sjoerd Potters is lid van het netwerkoverleg namens het bestuurdersnetwerk van de provincie Utrecht. In het dagelijkse leven is Potters burgemeester van de Bilt. Voordat hij burgemeester was heeft hij al een flinke carrière in de lokale- en landelijke politiek opgedaan. Zo is Potters wethouder geweest in de gemeente Waalwijk om vervolgens voor één periode van vijf jaar te mogen werken als Kamerlid in de Tweede Kamer namens de VVD. Potters heeft bestuursrecht gestudeerd aan de Universiteit van Tilburg en woont in Bilthoven.

Als burgemeester is Potters een echte verbinder en hij vindt het daarom ook belangrijk om alle actieve VVD’ers in de provincie Utrecht nauw met elkaar te laten samenwerken. Hiervoor is een WhatsApp groep opgestart waar alle leden van de bestuurdersvereniging, woonachtig in de provincie Utrecht van harte welkom zijn. Naast het leggen van verbindingen, waardoor je als bestuurder optimaal je rol kan vervullen, vinden we het ook belangrijk dat er nog meer onderlinge kennisuitwisseling tot stand komt. Onze ervaring is dat bestuurders veel van elkaar kunnen leren én voor nieuwe bestuurders is het de uitgelezen kans om dillema’s met ervaren bestuurders in een veilige omgeving uit te wisselen. Wil je hierbij aansluiten? Stuur dan een mail met je contactgegevens.

S.Potters@debilt.nl