Najaarscongres VVD-bestuurdersvereniging 2021

Na bijna twee jaar geen fysieke evenementen te hebben georganiseerd, gaat het op vrijdag 29 oktober dan echt gebeuren, het najaarscongres van de VVD-bestuurdersvereniging. Traditiegetrouw vindt het najaarscongres plaats in Congrescentrum De Werelt in Lunteren.

Vanaf 12:00 bent u van harte welkom en staat er koffie met iets lekkers voor u klaar. Het congres start om 12:30 met de ledenvergadering. Tijdens de ledenvergadering bespreken we het jaarplan voor 2022, alsmede de begroting voor 2022 en benoemen we nieuwe netwerkvertegenwoordigers voor de Jong Bestuurders en Gedeputeerden & Statenleden.

Na de ledenvergadering is het tijd voor een gezellige netwerklunch, want dat is toch wel wat we het meest gemist hebben de afgelopen tijd. U kunt tijdens deze lunch bijpraten met collega-bestuurders, maar ook kennis maken met de nieuwe Tweede Kamerfractie via zogenoemde netwerktafels.

Later deze dag komen de bestuurdersnetwerken bij elkaar. Vanaf 14:30 kunt u met uw VVD-collega’s in gesprek gaan over actuele onderwerpen die voor uw portefeuille of functie relevant zijn.

Om 16:00 gaan we plenair afsluiten. Thierry Aartsen zal u samen met drie lokale lijsttrekkers meenemen in de komende campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Tevens zal waarnemend fractievoorzitter van de Tweede Kamer Sophie Hermans u meenemen in de Haagsche actualiteit. Uiteraard zijn Thierry en Sophie bereid al uw vragen te beantwoorden.

Na de plenaire afsluiting gaan we vanaf ongeveer 17:00 uur met elkaar aan de borrel met bitterballen, want zonder bitterballen is het bestuurderscongres natuurlijk niet compleet.

Aanmelden voor het najaarscongres van de VVD-bestuurdersvereniging kan via MijnVVDEr is een reële kans dat we niet iedereen kunnen ontvangen die zich heeft aangemeld wegens de COVID-maatregelen, dus wie het eerst komt, het eerst maalt. Meld u dan ook snel aan via MijnVVD!

Hieronder vindt u de agenda voor de ALV, alsmede het jaarplan en de begroting voor 2022. Tevens vindt u hieronder het voorlopige programma

Wij hopen u te mogen verwelkomen in Lunteren!